fredag 13 mars 2015

13 mars

Dags att skriva lite igen, dock blir det ett snabbt inlägg innan ögonen går i kors. Trött som tusan trotts att A lät mig få sovmorgon till halv 9 imorse. Eller ja, jag krävde väl det mer eller mindre. Han har ju nu åkt till Tyskland i fyra dagar och troligen blir det väl en hel del långa mornar innan de kommer upp där. Hm! 
Så vi började denna fredag med lite pappamys innan han åkte vid halv två. 
Efter matning och blöjbyten gick vi ut i det härliga men dock lite blåsiga vädret. Iväg till en lekplats vi inte går till speciellt ofta. Men som Theo älskade. Efter en timme stod Jag och frös (typiskt att man klär på sitt barn bra och varma kläder sen tar man själv inte på sig tillräckligt. Det borde man ju fatta när man själv inte ens springer runt som en tok.) 
Påvägen hem gick vi runt Ica för att köpa blöjor och T fick en glass som lite fredagsmys. Gick galant att äta den på ståbrädan medans vi gick hem! 
Resten av kvällen har vi bara myst, Theo somnade vid halv 7. Ville och jag röjde upp lite sen let's dance. Nu sover även Ville gott i sin säng och jag med väldigt snart! 

I tisdags var vi (trotts förkylda barn) hos Sara och Agnes. Men bättre att båda är förkylda och inte bara det ena när man träffas. Mycket roligt finns det hos Agnes. <3 

I onsdags drog babysimmet igång för Ville och Colin. Båda trivdes i vattnet och trötta blev dom ;-) 
Igår hade Lina och jag bokat in oss på "power mama" pass på idrottskliniken. Jätteroligt och kan meddela att träningsvärken har infunnit sig med buller och bång. HÄRLIGT! Längtar redan tills nästa vecka, och världens bästa ide att man få ha med sig bebis. Skulle fler träningsanläggningar ta efter. 
Efterråt blev det en fika på Toftastrand, men nästa vecka få vi ta lunch istället för fika. Herregud man kan ju inte fika 30 minuter efter träning ;-) 

Tjingeling! :-) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar