söndag 22 mars 2015

22 mars

Idag fyller Emilia 3 år.. Så himla knäppt, hur gick tiden såhär fort?! 
Plötsligt kan de leka med varandra, på riktigt alltså...MED ORD! Är inte det knäppt? Tänk att de här två har varit bebisar. Knasbollar ❤️ 

Imorse kom pappa hit med grejerna från Ikea och Anton åkte på match. Vi åt frukost sen packade vi in oss i bilen och for till Växjö. Uppdrag löparskor till pappa slutade i löparset med allt från skor till jacka, strumpor, byxor och tröjor. Så nu gäller det att springa herr Gustavsson ;-) 

Väl hemma igen va det städning som gällde, gjorde dock inte klart. Blev istället uppackning sen Kalmar.. Sen upp på fika hos Nilssons. 

Nu värmer jag upp mig i ett bad och mumsar Ananas 👌 så gott! 
Satan så kallt det varit idag, blåsten går rätt igenom. Jag vill ha tillbaka våren och 18 grader på baksidan! 
Men ett bad med ananas gör det ändå bättre. Om jag blundar hårt och stänger av öronen så jag slipper höra den förbaskade fotbollen i bakgrunden kan jag låtsas att jag är i Thailand.. Ljudet från tvättmaskinen kan ju vara vågorna från havet?! ;-) jodå, jag har riktigt bra fantasi! 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar