måndag 9 mars 2015

9 mars

Det va väldigt vad jag kommit igång med mitt bloggande igen. Trotts att jag egentligen behöver/måste/vill sova. Men vädret, alltså detta härliga väder ger ju så mycket energi.. V och jag gick till dagis och hämtade T. När vi kom hem gick vi ut på baksidan och hade mellis. Knäcke och smoothie av kvarg, turkisk yoghurt, kiwi, hallon, avokado och lite flytande honung. Jättegod blev den, avokado gör smoothien så himla krämig och framför allt mättande. Lite juice oxå annars blir den lite för fast. 
Planterade även några påskliljor på framsidan. Ja jag kunde inte låta bli. Det va precis fullt med vårblommor på maxi idag när jag va inne och storhandlade. Vill så gärna köpa fler. Men vi är ju bara i början av mars. Många bakslag ska vi väl igenom innan våren är här. Även om snödroppar och krokusar är i full blom. 

Nä, nu sängen! 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar