söndag 8 mars 2015

8 mars

En underbar dag är snart slut (poetiskt va..haha) men den har varit underbar. Goefrukost, Toppenväder, nybakta frallor och varm chokladmjölk ute på en filt med min fina lilla familj i SOLEN! T och A spelade fotboll medan jag satt och gottade mig lääänge. Vid fyra åkte A på match och fina Emma och Emilia kom en stund. La Theo vid sju utan protester, plockade iordning och resten av kvällen blev det mys i soffan med V. HUR mycket energi får man inte av härligt väder?! Jo det är fasen underbart. 

(Dagens favolek, turas om att vara bebis haha) 

Imorgon börjar en fullspäckad vecka med storhandling, träffar, babysim, träning och överraskningar (dock inte mina) men ändå! Fullspäckad vecka - spännande! 

Kan tillägga att tårtbeställningar rullar in, har nu fullbokat maj till midsommarveckan i juni! Och under semesterveckorna sen kommer jag inte ta emot några beställningar. Så har ni funderat på att beställa en tårta, hör av er i tid. Och en förfrågan är ingen beställning. Jag behöver VETA om jag ska göra din tårta så snart som möjligt efter förfrågan. 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar