lördag 14 mars 2015

14 mars

Det va inte vår bästa natt inatt, typiskt när man är själv hemma med barnen. Stackars ville hade så ont i magen. Misstänker att det va räkorna jag åt igår som ställde till det. Så ja, inte sovit väldigt många timmar. Och när V väl somnat en stund i sin egna säng kommer T in och tycker att han sovit färdigt ;-) dom samarbetar ju väl emot mig haha! 

Nåväl dagen har varit jättebra ändå! Vi packade in oss i bilen strax efter 9 och åkte hemåt. Vi började med besök i Älghult där vi fick middag, efterrätt och T en klippning av min kusin Anne <3 lyx med en frisör i släkten när man har en pälsboll till unge ;-) min faster från Oskarshamn va hemma oxå! Ville fick en jättefin vårjacka av henne! 
Och självklart hälsade vi på gamla-vivan(farmor) och gamla-farfars grav. Första ggn ville va med utanför magen! 

Sen åkte vi vidare hem till Alstermo och hem till mormor där det blev fika med morfar, kurre, Irene och Ellen! Mysigt! 
På paddan kollar vi mammas bilder från Thailand... (Bara två veckor kvar tills hon sitter här i soffan med oss ❤️ längtar ihjäl mig nu!) 

Innan vi åkte hem for vi bort till moster för att fråga om hon ville bli Villes gudmor <3 glada blev vi när hon sa ja! 

Nu sitter/ligger Jag och V i soffan och myser. Storebror är hos farmor och farfar där han ska sova inatt. Tror minsan det blir sängen snart! 
Vi saknar dessa finingar men njuter ändå av lugnet! ;-) 


Tjingeling! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar