tisdag 24 mars 2015

24 mars

Vaknade till en ganska grå dag men vi litade på yr och chansade på att åka in till stan för att luncha med Sara och Agnes för att sen bege oss till strandbjörket! Och vilken härlig dag vi fick... Först handlade vi födelsedagspresenter till Anton som fyller på torsdag. Sen blev det lunch och fika :-) såklart! Och vidare till lekplatsen! Strålande sol och ingen blåst, hur härligt som helst. 
Tur för Theo att det va så skönt ute ;-) what to do liksom när han bajsar och jag hade fler planer innan vi skulle åka hem. Vi fick byta blöja i bagaget på bilen ;-) tur man har resurser! Haha! 

Så efter blöjbyte åkte vi till blomsterlandet, min favvo butik! Imorgon hoppas jag hinna plantera, eller få det väl bli på torsdag. Mycket nu känner jag. Fullbokad vecka och plötsligt väldigt lite tid att hinna med allt..hm! Typiskt!   

Just det, jag shoppade lite till idag.. Vi ska fotograferas någon dag, klart vi måste vara med i tidningen :-p 
men så gjorde jag nått som jag ALLTID innan tyckt varit skitfjantigt. Alltså på riktigt! 
Jag köpte två likadana tröjor till killarna...vad hände där liksom. Plötsligt tycker jag det är hur gulligt som helst! Haha! Vad tycker ni? Borde jag kanske inte låta dom ha dessa samtidigt :-p 

Så går vi vidare, jag få fundera på det där! 

Ikväll har vi pysslat lite.. Med vad få ni se imorgon ;-)) kreativt och även med en liten överraskning som sambon inte vet om. 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar