tisdag 17 mars 2015

17 mars

Igår var det tre år sedan vi hade begravning för vår fina gamla-Vivan. Lyckligt lottad som jag ändå är va det min första begravning. En av de jobbigaste timmarna i mitt liv, så saknad och så mycket minnen. Jag tror att jag har lika mycket minnen tillsammans med vivan som med min mormor. Och så va de, hon va mer som min extra mormor/farmor än min gamlafarmor. När vivan gick bort sa en på mitt jobb "- Man får inte ledigt för att gå på en så avlägsen släktings begravning." Vist, alla har vi olika relationer till släkt. Men denna personen viste mycket väl att vi stod varandra nära. 
Ja, du betydde mycket för oss alla! <3 

*

Idag har vi varit ute en hel del. Vi träffade Kamilla, Lova och Lisen i en lekpark. Theo och Lova kan hålla på i evigheter, lika mycket energi! :-) 
Vi har även hunnit med att dega och bygga lego. Ville och jag va uppe och tog lite bilder inför dopinbjudan. "Bokade" prästen idag, skönt att ha ett datum. 

Men nu, dags att sova! Imorgon är det sim igen! 




Beställt dreglisar till V av duktiga Lisette på @moa.design som jag fick idag.. In och följ henne på instagram. Hon syr allt möjligt till barn! #TillMinneAvFinaMoa

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar