fredag 6 mars 2015

6 mars

Idag gick vi upp till farmor och farfar med T efter frukosten så han fick busa av sig. Under tiden fick jag tid att fixa med morgondagens tårta och Ville sov en stund i vagnen bredvid tvättmaskinen som va i full gång. Tydligen verkade detta vara väldigt sövande då han vaknade när den va klar haha! Fick iallafall endel gjort och resten fick jag gjort ikväll. Imorgon är det de roliga kvar, men oxå det jobbiga! Man vill alltid att varje tårta ska bli så bra som möjligt (såklart) och ingen är väl så kritisk som en själv. Alltid tror jag att jag kunde gjort det bättre...(Zzzz) få hoppas på en smärtfri dag med snälla ungar ;-) 

Ikväll hade vi grillpremiär här hemma, Mmm så gott. Rotfrukter i ugn (potatis, morötter och rödbetor) kött från självaste Pilås, zatziki och sparris.. Så smarrigt, bara ett glas vin som saknades. Fast cola gick fint det oxå ;-) sen blev det lite fredagsmys i soffan med ett kinderägg.. *lycka* 
Nu har Ville ätit så jag ska slänga mig i sängen. Längtar tills han sover 5-6 timmar om nätterna så man kan sitta uppe lite längre om kvällarna utan att rusa upp för att sova efter sista kvällsmatningen. Men tills dess gäller det att ta till vara på sömntimmarna man får ;-) 

Trevlig helg på er! 
Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar