lördag 21 mars 2015

21 mars

Okej, jag kommer bloggar...men jag är trött! Bara så ni vet, det kommer inte bli mycket skrivit. 

Torsdagen blev mycket riktigt en stressig dag, herregud! Tror fortfarande jag är lite sleten sen dess. Alltså - biltvätt, träning, naglar (fick tid 25 min efter att träningen va slut, hann alltså inte duscha. Tänkte "-va fasen jag sticker i träningsbyxorna, det är ju ändå mode nu.") haha! Köper en smoothie, GRÖN mossa?! Nä kiwi och spenat (bland annat) underbart god, Emma som introducerat denna. Slängde mig i bilen och körde hem, tvättar, mata bäbis, Sara och Agnes kommer, går och hämtar T på dagis, in på Ica, kommer hem igen och gör smoothie och knäcke till mellis, sitter ute och äter(18 grader på baksidan), Sara och Agnes åker hem, plockar iordning, hänger tvätt, duschar, packar, åker till Kalmar, lägger barn, kollar tv 1 timme och däckar i världens skönast säng ;-) 
Frågor på det?! Haha! Lite stressig torsdag, men precis i min smak ;-) 

I fredags.. Började med familjemys i världens skönaste säng. Vid tio mötte vi upp Sara och Liams på Leos. FEM?! Timmars lek, dock med ett ordentligt fall och en stukad fot! 
På kvällen orkade vi verkligen inte laga mat så vi bokade bord på "kött och bar" glada va vi för det, hur god mat som helst. Så mysigt och snälla barn! 

Äntligen kunde vi skåla i rödvin (mitt dock alkoholfritt, men helt ok) 
Å vilken personal. Fem stjärnor. Theo fick till och med följa med in och träffa kocken  och säga vad han ville ha för glass till efterrätt (Bilden i mitten) tydligen bad han om extra blåbär oxå! ;-) 

Idag har T och A varit på bio, då tog jag och V en fika. Han även med lite shopping på det ;-) såklart! 
Vid tre mötte vi upp den bästa pappan i världen på Ikea. Han ställer upp och är så snäll då vi själva inte har plats att ta hem en byrå till Theo och några stora backar kom han med sin bil. Så imorgon kommer han med de hit! 
Bjuda på mat va det lilla vi kunde göra! <3 
Sen åkte vi tillbaka till lägenheten. La in nya filmer i paddan, packade, hämtade tvätten och städade. Vid tjugo i 8 gick bilen hem. Det var trötta barn i bilen! 

Japp, de var det jag hade. Godnatt 

Tjingeling 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar