onsdag 18 mars 2015

18 mars


En sån dag! Trots att T vaknade strax efter sex kände jag mig utvilad. Inte för att jag va de :-p men för att det var ljust ute och nästan så att solen redan sken. Tänk vad mycket fint väder gör för humöret! ;-) efter dagislämning åkte jag och V till babysimet tillsammans med Lina och Colin. Bajsungen min hann dra en ladda i badbyxorna innan vi hann ner i vattnet. Jahopp, snabbt in på toan och skölja av/ur. Sen va vi med igen ;-) ingen olycka i vattnet är ju huvudsaken. 
Det blir nog ett blötdjur av honom oxå.. 

Efter simmet blev det promenix i solskenet med Frida och Erika (barnvagnsmaffian) mitt i vägen överallt :-p 


Ville fick lunch nere vid sjön (uppskattade kanske inte det lika mycket som mamma) men fint va de. ;-) och Theo blev hämtad av 6 stycken istället för bara 2.. Han tyckte det va supermysigt och va jättesnäll och lugn. <3 till och med på Ica, så han fick en glass att smaska på påvägen hem. 
Väl hemma blev det utelek och jag började med maten. Till och med presenningen på sandlådan åkte bort. Det va 17 grader på baksidan :-) 
Hittade en av Antons träningströjor i garderoben som han inte ens tagit bort lappen på.. Men hallå?! Den passade mig ju perfekt. Tror han på riktigt att den passar honom då?! Nä, den snor jag ;-) 

Fick även besök av pappa idag. Alltså, han och Theo. Dom bara springer och springer. Efter maten gick dom ut en stund till. Bäst att passa på, nästa vecka skulle de bli bakslag! Aprilväder har blivit marsväder.... 
Anton åkte och tränade, å pappa gick upp och la Theo. Det var en lycklig kille som blev nattad av morfar <3 

Grym dag, synd att jag går och lägger mig måttligt irriterad bara. Killar och deras fotboll. Efter fyra dagar i Tyskland och nu va det min tur att få en efterlängtad helg kommer Anton hem och säger att det är samling kl 9.45 på söndag i Växjö. Tack för de...ta tåget! Hm! 

Tjingeling! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar