torsdag 19 mars 2015

19 mars

Ny dag nya möjligheter! Börja dan med biltvätt och sen träning ;-) oj oj oj vad härligt det är att ha kommit igång igen. Men aj aj aj vad träningsverk jag hade efter förra veckan. ;-p gött! 

Just nu vet jag inte riktigt hur vår dag blir mer än att det definitivt blir biltvätt och träning :-p dagen kan bli galet stressig eller blir den lugn som tusan. Fördelen om dagen blir stressig är att jag kommer få massa gjort och att jag bara behöver köra till Växjö en ggn. Så ja, jag hoppas väl på det stressiga alternativet. :-) 

Där av att jag bloggar nu, ikväll kommer jag nog somna sött. Speciellt när lilla herrnilsson vaknat typ varannan timme inatt..Phu! I helgen ska Anton få veta att han lever ;-) då är nattskiftet hans! 

Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar