onsdag 25 mars 2015

25 mars


Gårdagens pyssel... 

Det är ju tranedagen idag, såklart fixade vi lite spänning för Theo. Mina barn ska få riktiga traditioner och fina minnen av så mycket som möjligt! Det känns jätteviktigt för mig.. I hemlighet fixade jag även en liten överraskning till A oxå ;-) 

Han blev förvånad när han skulle till jobbet! :-) en påse bridgeblandning och en dosa snus. ;-) 
Det var en nervös kille som gick ner för trappan imorse, vi letade i hela huset och plötsligt fick han syn på spisen :-) han sprang fram😃.. 
<3 

Det är ju även våffeldagen idag..har ni ätit någon våffla? Här hemma blev det två varianter. 
En matig och en söt, gissa vilken som är Min.. Haha! 

Ikväll har det pyntats lite inför påsken.. Va ute och letade videkissar, fy sjutton så kallt. Men ganska nöjd med resultatet blev jag.. Hittade även lite påskris. 
Nu måste jag sova, imorgon fyller älsklingen år OCH så kommer mamma hem. Helt sjukt att det redan gått 8 veckor..men som vi längtar! <3 vill bara få samtalet att de är i Malmö och att resan gått bra. Godnatt och... 

Tjingeling 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar