onsdag 7 oktober 2015

Är ni med?!

Idag har vi haft fullt ös medvetslös och ändå ska ingen av ungarna sova. Övertrötta till Max! Ville bökar upp hela sängen och pratat nöjt, medan Theo inte kan ligga still. Herregud! Jag passar på att blogga för här kommer jag nog få sitta! (Haha) 

Idag på förmiddagen kom Annie som är en gammal dagiskompis till Theo och som numera går på den större avdelningen Tigern. Annies mamma Lina och lillebror Åke va oxå med. Fikade nybakta frallor, frukt och chokladbollar. Strax innan två åkte de hem och 1,5h vila i soffan blev det sen kom mormor och även morfar! Hur mysigt som helst tyckte Theo som drog i båda ;-) 
Smidigt medan jag lagade mat, såhär skulle man ha det varje dag. Jag hade mer än gärna lagat dubbel så mkt mat ;-) 

Nu har båda åkt hem, Theo sover men Ville leker fortfarande rövare i sin säng! Knasunge, borde vara jättetrött efter att bara ha sovit 40 min på hela jäkla dan <3 

Imorgon kör vi en liknade dag till, fullt ös tills vi slocknar. Det är denna familjens måtta tydligen :-) 
Tlingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar