måndag 26 oktober 2015

Första dagen på första höstlovet <3

Det fanns inte tid lr ork för bloggen igår ;-) startade morgonen efter frukosten med en 7km promenad med ville som var trött! Underbara höst med härligt väder och väldig massa jägare i skogen ;-) 
Kom hem strax efter 10 och då va det full fart att fixa oss inför spökfesten som kreativa Kamilla och Freddan ordnade. Så roligt för både vuxna och barn! 
Anton var någon typ av hårdrockare, jag svarta madam, Theo skelett och Ville var spöket casper ;-) alla var så fina! 

Hemma igen var vi strax efter två. Då vi (läs jag) för första gången fick ta det lite lugnt. Innan jag drog igång med tvätten ;-) så nä igår kväll orkade jag inte blogga. 

Idag började vi höstlovet med (tro det eller ej) en lugn dag. Underbart. 
På förmiddagen hade vi mest skoj. Ungarna busade (ville i gåstolen och Theo på sparkbilen) ;-) ni skulle se dom, de är så roliga. 
Medan V sen sov lekte Theo och jag frisör. Syns att jag har potential va?! (Haha) tofsar och silverspray.. Theo var iaf supernöjd. ;-) 
Efter vila och lite lunch blev det gåträning för hela slanten! 
Lämnade enbart huset när jag skulle till tandis och ungarna skulle vara hos farmor och farfar. 
Ville fick testa att åka cykel upp, dock ledde jag bara cykeln medan T tog sparkcykeln. :-) 

Imorgon tar vi jäkla en lugn dag till, men kanske vara ute lite mer och träning på kvällen! 
Tjingeling 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar