tisdag 6 oktober 2015

Hurtbulle.. Jomene vist!

Är trött, känner mig lite frusen och så så trött. Kunde inte fatta varför... Men troligen lite känningar efter 1,5mils promenad på två dagar :-p från soffpotatis till hurt?!bulle ska väl kännas antar jag. ;-) få ta en vilodag imon! 

Igår gick vi (jag o Ville) med Lina och Åke efter vi lämnat storasyskonen på dagis och innan babycafet. Och idag kom Lina och Colin (många Linor nu) så gick vi en lång runda i rasktakt! Jo då jag är riktigt trött i benen! 
Colin hade med sin gåstol så lite race och fotbollsträning han de med ;-) inte bara mammorna som ska få motion! 

Theo blev hämtad av farmor på dagis så då passade jag och V på att storhandla på maxi, snabbt köpa överdragsbyxor och vinterjacka till T. Plus ett "skydd" till min nya telefon som kommer snart! Woopwoop! Så trött på detta eländet jag har nu! 

Nä nu tog det stopp...M.Å.S.T.E. S.O.V.A

Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar