måndag 12 oktober 2015

Men ändå härligt!

När familjen var sjuka i tre/fyra veckor har man mkt att ta igen. Träffar som blivit inställda har blivit framflyttade och i helgen blev det mycket. Fredagen var vi ju hos Alle och Lina. I lördags på förmiddagen for T och A iväg på simskola. Då passade jag och Ville på att umgås med Emma <3 så fick vi efter en stund sällskap av Emilia och en kort stund efter det kom Anton och Theo! 
På kvällen var vi hos Nicke, Louise och Oliver. Supergod mat och lika trevligt som vanligt!! Ville och Oliver somnade men stora herrNilsson höll sig vaken tills vi åkte hem strax efter 12.

Lite sovmorgon igår Söndag, men sen på att igen. Ta igen uppskjutna träffar var det som gällde i helgen ;-) klockan ett kom Henke och Julia med barn. Middag och till efterrätt fick jag äntligen göra en efterlängtad Citronmarängpaj. 

Fullt ös till klockan halv 6. Hann knappt gå upp för trappan med Ville innan han sov och fem över 6 sov även Theo. Haha! Ja helgen har varit intensiv. Inte bara för de små i familjen... 
Men vi har haft en toppenhelg. 

Och varför sluta där.. Idag har iofs Theo varit på dagis. Men ville och jag har hälsat på Moa och Lilly tillsammans med Sofie och Casper. Hämtade T igen och for vidare till maxi. Handlade, hälsade på Sara på jobbet, åkte hem, lagade mat, badade barn och åkte på föräldrarmötet. Phu, nu sitter jag i soffan efter att fått sitta inne hos Theo som vägrat sova. 

Japp nu tar jag "helg" :-p 

Tjingeling! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar