tisdag 13 oktober 2015

Mindre nöjd!

Jag har varit arg eller irriterad..eller frustrerad ikväll. Kanske alla tre nu när jag tänker efter. Dels saknar jag medley så in i, jag saknar body pump istället för power pump och jag saknar instruktörer som kan få mig att tända till lite extra. Jag ÄLSKAR att träna step som säkert många av er vet. Men att blanda ihop "dans" men ett styrkepass gillar inte jag. Alls! Det står ingenting om det i passbeskrivningen heller. Jag vill kunna ändra mina vikter på stången respektive hantlar efter den muskelgruppen vi kör. Jag vill inte behöva ta mindre till benen för att kunna köra axelpress (8rep) utan någon paus emellan. Nä idag va inget bra pass för mig. Mest irritation och längtan efter ett body pump pass som jag lärt mig älska. 
Och så kör man hem.... Folk alltså! Ja nu har jag lugnat ner mig. Men vad är det med endel och blända av så fort man ser en annan bil 2km bort på längsta rakan? Blända av när fasen du vill, men blinka inte på mig för att jag vill se.. Lärde man inte sig i körskoleboken att man ska blända av när lyserna möts? Ja eller självklart när man blir bländad. Men hela syftet med helljus är väl att vi ska se? 
Alla borde fasen smälla med en älg, jag kommer aldrig mer blända av förtidigt. Känslan av att se en älg komma upp på vägen kommer nog aldrig försvinna från mitt huvud och kropp! Jag hann bromsa ner till ca 50km/h men jag kan lova er att det small rejält ändå när rutan gick sönder. Tänk er för, speciellt dessa tider är det ju jätteviktigt att man inte bländar av för tidigt! Älgar ÄR stora! 

Hoppas på roligare inlägg imon ;-) då ska jag verken träna ELLER köra bil i mörker (haha) 

Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar