torsdag 22 oktober 2015

Lycklig av adrenalin

En riiktigt bra torsdag.. Tillbaka på babysimmet och Ville var i badhimlen igen! <3 min lilla fisk! :-)) 
När Theo kom hem från dagis städade vi övervåningen (ungarna stökade ner, jag plockade upp, dammsög och plockade upp igen) haha! Fjärde gången gillt och vi kunde gå ner igen! 
Ville for nöjt runt i gåstolen och Theo byggde koja medan jag smått fixade med bl.a. Tvätten. Det gäller att passa på. ;-) 

Men som jag längtat efter dagens träning.. Step <3 alltså jag är så trött under passet men så lägger man i en växel till som man inte visste fanns och det går kallakåra i en. Adrenalinet i kroppen gör en så jäkla lycklig! Jag älskar step, ja såhär kändes det precis efterråt 😂 haha 
Snygg va jag oxå med mitt tomatansikte ;-) här hade jag inte ens hunnit börja eftersvettas! :-p 

Resten av kvällen har vi städat och förberett endel till morgondagens kvällsbesök och middag. Men först längtar vi efter att få träffa barnens sysslingar och fina mamma Sara imorgon på dan. 

Så nu ska jag äntligen få krypa ner i sängen.. Tjingeling 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar