söndag 4 oktober 2015

Inte redan...

I fredags kväll sa jag till Anton att jag nästa fick lite ångest för snart sitter vi här och det är söndagkväll. Och Ja...nu är det söndag läggdags. Jädrans så fort denna helgen gått. Tråkigt. Men vi har haft en riktigt kanonhelg. Fått saker gjort (tack för det listan) ;-) träffat efterlängtade vänner OCH det finns vädret har hållt i sig hela helgen! 
Ville fick även en ny mössa av pappa haha! 
Blöjmössa - sitter som en smäck, billig och man blir extra söt i den! Rekommenderas! 

I gårkväll var vi hos Sara och Pål! Så god mat och förrätt! Jäkla vad mätt jag blev. 
Idag tog hela familjen sovmorgon till halv 9, tror det eller ej. Herregud så skönt. Men vi var ju trotts allt inte hemma förens 1 inatt. :-)) 
Efter frukost kom Emma och Emilia förbi en stund. Ville fick skjuts i gåstolen och jag tror alla barnen tyckte det var lika roligt! Haha! 
Och vid tre var det kvalmatch för tolg, som de vann. Bara två matcher kvar! Tråkigt att Anton inte kan vara med, men så är det när man blir gammal och skadar sig. Nä, han är ingen ungdom längre. ;-) <3 

Fy fasen så trött jag är nu! Godnatt! 
Eh, japp! 

Tjingeling 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar