måndag 19 oktober 2015

Vart är den?!

Efter klockan 19 är jag så trött.. Luften bara går ur mig och det jag tänkt på och längtat efter att få göra hela dagen när ungarna väl somnat pallar jag inte längre med. Det ser ut som ett kaos här hemma. Jag bäddar inte ens sängen (som annars är nått jag inte kan låta bli att göra även om klockan är brottom) igår vattnade jag blommorna för första ggn på 1,5 vecka som jag VARJE dag gått och tänkt att jag måste ta tag i.. Precis som..Plocka in sommarkläderna (ytterkläder), damma, sortera bland vinterkläderna, rengöra vagnen och sätta i Villes åkpåse (nej jag låter inte honom frysa ihjäl, jag tar på han en overall istället). Ja, det är liksom sånt jag går och längtat efter att få göra i lugn och ro när ungarna sover och jag ÄLSKAR det. Jag ÄLSKAR ordning och reda för jag är sån som person. Inte för att jag känner att folk förväntar sig det eller att andra lägger upp hur duktiga de är på fejjan lr instagram. Utan för att det är jag...kanske i ett nötskal. Men jag mår bra av det. 

Nu där emot mår jag dåligt över att energin är borta och det retar mig så in i.. Förhoppningsvis kan jag köra två träningspass denna veckan och imorgon ska jag ut på långpromenad med Lina <3 hoppas det ger mig massa energi så jag få vara mig själv igen! 

Tjingeling 

Just det...psssst! Ikväll beställde jag Antons farsdagpresent. Oo jag är så nöjd över idéen och jag längtar efter att få se resultatet. Dock är jag inte säker på om han kommer gilla den lika mkt som jag.. Haha!  :-p 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar