fredag 30 oktober 2015

En helg att minnas de som inte längre finns med oss <3

Idag blir trollis 9 månader och tiden bara springer iväg.. Och han oxå snart känns det som. På två veckor har han upptäck en helt ny värld <3 lilla hjärtat. Usch snart börjar man jobba igen och nästa ggn man är hemma är man pensionär.. Hm! Nåväl, nu njuter vi de sista månaderna! 
För övrigt har vi varit och lämnat storebror i Alstermo hos mormor. Imorgon kommer de med bussen och på kvällen åker jag och A på party. 
Min mormor kom oxå lagom till fikat av nybakta bullar ala mamma! <3 

Påvägen hem stannade jag och Ville hos min gamlafarmor Vivan. Det var verkligen mysigt att stanna till vid kyrkogården. Så många som var där och pysslade vid deras nära och käras gravar. Vädret var härligt och hela stämningen kändes lugn och rogivande! Vi saknar dig finaste gamlaVivan! 

Nu har nagellacket torkat och jag måste upp och sova för att orka med morgondagen ;-) 

Tjingeling! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar