onsdag 14 oktober 2015

Lyxinsdag

Vilken onsdag! Började med sovmorgon till nästan halv 8. Ja det är lyx såhär en dag mitt i veckan. Tidiga mornar är enda nackdelen vad gäller 15h dagis. ;-) 
Hade en mysig morgon sen lämnade jag upp ungarna till farmor och farfar. For in till frisören och fräschade upp huvet. Lite mörkare botten och mina ljusa längder blev kvar. Och 6cm avklipp! Känner att det kanske va lite kort. Men tror det kommer kännas toppen om två veckor! Förra ggn älskade jag det direkt men efter två veckor önskade jag att jag tagit lite till. Så denna ggn gjorde vi det! 
Fick inte till någon bra bild, men känner mig nöjd och hoppas slippa utväxt! 

Nu sover båda barnen och jag ska ner för att sätta igång tvätt och städa. Härlig kväll medan A är på träning! Nåväl! 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar