torsdag 15 oktober 2015

På att igen!

Vår lilla älskling har haft en jobbig natt med sin förbannade krupp. Usch så tråkigt. Hela tiden kommer det tillbaka. Två veckor med friska barn och så smäller det till igen. V har varit så ledsen idag och så fort jag satt ner honom har han fullständigt brutigt ihop. Lika jobbigt som det är för mig, lika synd är det om honom. Lilla älskling <3 och synd är det om Theo som få stå åt sidan för man inte kan leka med honom. Tack och lov att han har förskolan 15h/veckan. Hade varit ännu mer synd om honom ifall han hade varit hemma med mig och Ville jämt. 

Så ja, idag har vi mest sovit. Jag har nog nästan varit lika trött som V då han hostat så jag oxå varit vaken inatt. Nu har jag städat nedervåningen medan A försökt söva Theo som inte ska sova. ;-) så nu står A nere med tvätten och jag sitter inne hos Theo. Som nu äntligen håller på att somna, andetagen blir djupare och djupare. Det positiva med denna sena kväll är iaf att vi kan hoppas på sovmorgon imon ;-)

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar