torsdag 29 oktober 2015

Höstlovslediga hela familjen <3

Alltså jag hade sån puls hela kvällen igår efter det som hände att jag hade så svårt att somna. Strax efter 12 kom A upp och då hade jag äntligen lyckats somna till med lampan tänd ;-) av någon anledning tänker jag inte lika mkt när jag har lampan tänd. Somnade alltid så innan när jag bodde själv. Sen vaknade jag ca 20 min senare och släkte den (haha) 

Hur som helst har jag varit lite extra trött pga detta så som tur va hade Anton tagit ledigt idag eftersom T har höstlov. Så dom två följde med till babysimmet idag. Massa skoj hade de i simhallen som Theo slängde sig över ;-) 
Efteråt tog vi en fika med lina och Colin <3 fick en sån söt mössa av Lina som hennes duktiga mamma gjort! Tack fina ni, sååå underbar <3 

Anton fick för sig 10 min innan vi åkte till Åseda att han nog skulle köra in och köpa ny mobil i Växjö efterråt.. Aldrig lugn och ro och det är ta mig tusan inte mitt fel bara. ;-) 
Så vi var inne på Grand (skulle köpt jättefina nya skor till T men ungen total vägrade prova och fick typ värsta utbrottet bland allmänheten EVER) så nä, Anton fick sin mobil sen blev det mat och jag hann med en snabb sväng till bolaget inför helgens kalas. 
Körde snabbt hem, jag och V tog en vila och sen var det full rulle in mot dagens Step-pass och precis jäkla skitkul som förra veckan! 

Nä nu blir det slapp i soffan. Skiter i allt vad hushållsarbete och städning heter. Imorgon är familjen lite mindre så jag tar tag i det då! ;-) 
Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar