tisdag 1 december 2015

Adventskalender, BVC o försäljning

Fick hjälp av Anton att göra klart den där adventskalendern. Va så otroligt nöjd med min idé om att ha pepparkakor som siffror. Men hörni...dålig idé. Jäkla va krångligt det var. Phu sicken tid det tog.

Men upp kom den tillslut och lyckan va total imorse när T hittade den.  
Tack tomten ;-) 

Idag efter lämning på förskolan gick V och jag till BVC på 10-månaderskontrollen! 
3,6 kg och 75 cm lång! <3 så stor va inte ens Theo när han var 1år. Stora lillebror ;-) resten av dagen har vi varit hemma och donat lite. Efter hämtning av T var vi ute och fixade. Tömde växthuset och plockade in leksakerna från sandlådan! 

Resten av kvällen har V varit ganska gnällig. Vi misstänker ögoninflammation men på BVC sa de att det även kunde vara förkylningen som satt sig i ögonen. Vi skulle iaf avvakta till torsdag/fredag!!
Men efter middagen fick alla ny energi, Theo skulle ha dinosauriedräckten OCH städa upp smulor ;-) å ville kröp glatt efter och försökte ta Theos svans haha! 
Nu sover båda barnen och jag ska sätta mig i soffan bredvid kärleken min! 

Förresten, säljer min amningskudde och babygymmet. Någon som är intresserad. Tänkt mig 50:- för kudden och 100:- för gymmet! Hör av er i så fall! 
Mail: malin.gustavsson88@outlook.com
Tjingeling 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar