fredag 11 december 2015

Bästa!

En fredag i världsklass om jag får bestämma. Började morgonen med varmchokladmjölk (även T överlycklig). Hämtade upp Agneta och körde in till Växjö. Hämtade upp Alexander och körde till teleborgkyrka för TC's luciatåg. 
Alltså...lucia, kan det bli mer mysigt än så? Barnen va som trollbundna och va så duktiga <3 vi vill ha mer lucia detta året ;-) 
Efteråt tog vi en fika nere i stan på nya expressohouse (vist inte ens att de byggt nytt, så sällan är man PÅ stan!) men såå bra det blev. Äkta expressohouse anda! 
Sprang till bolaget och stresshoppade kläder till alla mina tre killar ;-) 

Väl hemma igen donade vi lite, åt mellis och la Ville. Sen drog jag och T igång pepparkaksbaket. 

Trams och flams, men några pepparkakor fick vi fram! Självklart till julmusik! 
Anton kom hem lite tidigare och efter middagen fortsatte jag och T med dekorationen. ;-) 
Hur fina blev de inte.... 

Ville somnade strax efter 6 och medan A la Theo fixade jag ihop en liten överraskning då jag och A faktiskt firar treårig-förlovningsdag idag. 
En nutella- & Baileyspannacotta ala Malin (trixade ihop nått eget recept haha) , Asti , gott&blandat, snus OCH en liten present! 
Anton visste förståss inte att det var något särskilt med denna dagen. Men vi firar ju aldrig något annat ändå så varför skulle han. Jag hade bara turen att bli påmind på Facebook imorse. Haha! 

Men kvällen och dagen har varit den bästa på länge. Och det känns som helgen kommer fortsätta såhär. (Trots förkylningar) Trevlig helg till er!

Godnatt och tjingeling 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar