tisdag 15 december 2015

Vill haaa mer snööö!

Samma visa ikväll, jag kunde kommit i säng tidigare. Och nu ligger jag och kollar på musikhjälpen, bara medan jag skriver detta inlägget. Ni kollar/lyssnar väl? Japp jag tänker inte sluta tjata, det är för en viktigt sak! 

Idag har vi varit på tur till lenhovda hos Colin och Lina <3 
Sen hade vi en lååångt och envist gnällig eftermiddag men lilleman som VÄGRADE sova fast det hade behövts. Phu! Tillslut efter sisådär 1,5h sken tydligen solen igen. Tur att det vände där för knäppen va nära ;-) självklart fick A jobba över just idag oxå. 
Men när han var hemma och ville somnat fick jag börja med kvällens bestyr. Bakning inför helgen, syltkakor och beskvier (dock får de doppas i choklad imon) klar kvart över 9. Då blev det mer julkortskrivning och jaa, 32st blev det iår. Trots att vi valt att sluta skicka till några. Det går ju inte att skicka till hela världen även om det är himla mysigt! 

Nu säger jag godnatt och hoppas snön som just nu trillar ner utanför fönstret ligger kvar imorgon <3 
Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar