torsdag 10 december 2015

Vår tur att sprida smitta på Leos?! Inte bra!

Igår försvann tiden spårlöst. Mycket att hinna med nu. Men vi hade en super förmiddag på Leos lekland med Annie, Åke och Lina. Både de stora och små barnen hade hur kul som helst! Och lite folk var det oxå, underbart! 
Theo och Annie for runt som två fisar i en påse. Och på slutet gick vi till småbarnsavdelningen och där va ville i paradiset. Han tog sig till och med upp till rutschkanorna (nej jag vet fortfarande inte hur man stavar till detta ord haha) själv men givetvis gick jag efter ifall han skulle tappa greppet. Men icke, så två åk blev det oxå. Hur mysigt som helst. Efteråt tog vi lunchen på mcdonalds. 

Och på kvällen kom fanskapet tillbaka...ny ögoninflammation på Theo. Alltså jag blir så trött! Men vad ska man göra.. T o V älskar verkligen att gosa och busa med varandra. Kolla bara hur mysigt vi haft det idag när Theo fått stanna hemma med oss..
Theo med smoothie i hela ansiktet och sen resten bara mys. Vill inte behöva säga åt T att han inte få vara på Ville. Han tycker så mkt om honom <3 mina fina, jättejobbiga, men fina killar! 

Sista bilen ner till höger visar vad vi gjort ikväll. Bara början dock. Men skönt att vara igång, och nästa år kan jag ju försöka Komma ihåg att INTE köpa mer julpapper haha! 

Godnatt och... 

Tjingeling 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar