måndag 14 december 2015

Malin Hopplös Gustavsson

Hopplös, mitt mellannamn. Har bakat julgodis och även börjat med lite av fikat inför söndagens adventsfika med familjen på mammas sida. Klar klockan 20.50. Tänker: "Å vad skönt, då ska jag jäkla gå och lägga mig tidigt". Nu då?! Jo men nu är ju klockan över halv 11.. Hur svårt kan det va. Och tro inte jag suttit i soffan eller liknande. Nej jag började skriva julkort..och samtidigt kollat på musikhjälpen såklart. Dock gjorde jag bara 10 sen insåg jag att nä, detta får jag fortsätta med imorgon. 

För övrigt har dagen varit bra, Theo har varit lite trött men ingen feber och inget mer kräk. Vet i tusan vad detta kunde varit? Någon som har en gissning? 

Han vaknade inatt strax efter ett och kom in och la sig hos oss. Varm som bara den och kunde inte komma till ro. Strax efter 2 Gav jag honom alvedon och så var vi uppe och kissade. En halvtimme senare sov han tillslut igen. Inte konstigt värken han eller jag är trötta idag. 

Sådär! Nu säger jag bara: Kom igen, följ musikhjälpen OCH önska en låt och skänk pengar...hur? Lätt som en plätt, ta fram mobilen och smsa Såhär:

50, 100 eller 200 (så mycket pengar du vill skänka) följt av artist och låt till nummer 72999. 

....och Godnatt och 
Tjingeling ;-) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar