tisdag 8 december 2015

Typiskt med fotboll

Två helger i rad var lite för mkt roligt för denna morsa. Uh jag är så trött. Livet blir inte lättare med en dunderförkyld 10 månaders och självklart en ny tand på det. Så inatt har Ville varit ledsen 1,5 timme. Tills han fick välling med Alvedon i och somnade igen. Theo har aldrig sen han var 3månader krånglat på natten. Men ville kan man vakna och höra babblar på där inne i sitt rum nästan varje natt. Jag går sällan upp för han är inte ledsen. Men man kan ju ändå inte somna om förens han själv gör det. Haha! 

Hur som helst, idag tog vi en till lugn dag. Lämnade T på dagis, busade lite, V somnade och för en ggn skull röjde jag upp lite snabbt sen satte jag mig i soffan med chokladmjölk och en lussekatt. Dock skulle trollis bara sova en kort stund så det blev bara 15 min för mig själv. Istället tog vi och städade i..städskåpet som tydligen förvandlats till kaosskåpet :-p men nu är det fint och organiserat igen ;-) 

Nu skulle jag myst ner mig i sängen och kollat på näst sista avsnittet av paradise hotel, men nä..det är ju fotboll. Då skiter jag i detta och sover istället. 

Godnatt, ny dag imorgon med massa energi! Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar