fredag 18 december 2015

Hoppet är uppe

Vaknade och kände mig mycket bättre idag, bara lite halsont kvar. Så bara resten av familjen håller sig friska nu så ska vi nog kunna träffa hela min efterlängtade släkt på söndag. Hoppas hoppas. 
Under dagen har vi mest tagit det lugnt, killarna har busat som vanligt. De har så roligt ihop och ändå är inte ville mer än knappt ett år. Mycket bus, lek och kärlek. Theo säger ofta -"jag gillar min lillebror." Han är så snäll mot honom, medan Ville kör full speta rätt över Theo. Ska bli kul att se hur dom blir mot varandra när de är större ;-) eller kommer jag få äta upp de orden?! 
Nu ska jag ner och koka karameller, Grabbarna sover! 

Tjingeling! 

Sista dygnet på musikhjälpen 2015 drar igång kl 22.. Har du inte önskat en låt eller på något annat sätt skänkt pengar..gör det! (Se mina tidigare inlägg för hur) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar