lördag 19 december 2015

Sista spurten

Idag har det mesta hunnits med. Bara lite iordning plock och kanske blomsterfix innan jag tar kväll. Anton är på överraskningsfest hos Frank. Jag stannade hemma eftersom jag avsagt barnvakt pga att jag inte visste om jag fortfarande skulle vara sjuk. Jäkla tråkigt att missa det, men sånt är livet. Få istället vänta på morgondagen <3 

Nu somnade båda barnen precis, lekte och bakade kladdkaka innan läggning ;-) 
Så det fick bli en samläggning idag med välling och saga, hur mysigt som helst tyckte Båda killarna som låg blixtstilla. 
Imorgon hoppas jag att jag kan lägga upp lite bilder på min adventsfika som jag kämpat med hela veckan. Håller tummarna för att mina nya skapelser ska fundera som jag tänkt haha! 
Skulle inte förvåna mig om allt brakar ihop. Nåväl det är ju bara mina närmsta så jag vet att de inte hade brytt sig ändå. 

Nu, ner och fortsätta arbeta! Och musikhjälpen som slutar om mindre Än två timmar. ÖNSKA EN LÅT! Ni hinner! 

Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar