torsdag 3 december 2015

Tomtefest, julbord och shopping.

Gårdagen... Hemmamys under dagen, lite små ärenden. Bl.a. Hämtade smågranar i lenhovda hos världens bästa Lina <3 så fina! 
Efter tre kom mammi..åt middag och sen fick jag lite tid att fixa till mig inför kvällen. Då det blev tomtefest på dagis.. Ville fick stanna hemma med mormor då han även hade lite feber. 
Theo och Molly är så Goa ihop, dom ska gifta sig säger dom ;-) ja, vem vet! 

OCH sen for jag vidare mot julbord med tjejerna på PM. Vi hade det så himla bra att vi inte ens hann ta någon bild haha! Lika roligt varje ggn vi ses <3 

Idag lämnade vi T på dagis lite senare sen åkte vi vidare in till bilprovningen! Blankt papper och så fortsatte vi till Grand en runda. Fixade lite julklappar och myste. V har varit lite piggare idag och ingen feber. Hoppas han är ännu bättre imorgon så både jag och A kan åka till Köpenhamn på lördag. Håller tummarna! 

Nu är jag så himla trött att jag knappt orkar flytta min tumme ;-) 
Godnatt och... 

Tjingeling 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar