måndag 7 december 2015

Måndagar..

Åter en måndag som passerat, längtar till helgerna hela tiden nu. Och om två veckor ska jag stå för adventsfika för släkten vi inte firar jul med iår så nu måste jag snart sätta igång med allt bestyr! <3 måste bestämma mig vad jag ska bjuda på till att börja med. Få fundera på det i soffan ikväll. 

Idag har T varit på förskolan. Ville och jag har tagit det lugnt hemma. Medan han sov Plockade jag iordning, strök och satte upp lite nya (jul)gardiner och dukar. 
Gick ut och satte upp några stjärnor ute i växthuset oxå! Klart där oxå ska vara jul ;-) och precis när jag öppnade garderoben och skulle ta tag i städningen där vaknade V igen. Så..ja jag fick "hjälp".. Tog kanske dubbelt så lång tid men han va dönöjd med sin insatts. ;-) 

När vi hämtat Theo åkte vi in till Växjö för att hämta sista Ica matkassen. Självklart stannade vi till och tog en korv innan vi gick in på maxi! 
Påvägen ut tog Theo ett snack med tomten!! ;-) 

Nu sover Ville sen en timme tillbaka och Theo ligger och vrider på sig. Här lär jag få sitta länge idag för han sov 30 min på dagis. Suck! 

Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar