onsdag 30 december 2015

Tack 2015

Näst sista dagen 2015.. Vilket år <3 men vad fort det gått! Snart ska man tillbaka till verkligheten med två kids. Imorgon är det två veckor kvar tills jag börjar jobba igen. Bara på typ 40% till mars, men ändå! Läskigt att tiden kan gå så fort! 

Idag har vi mest fixat och donat inför morgondagen. Städat och förberett, så mkt som möjligt så vi kan få lite lugn och ro! HA, vem försöker jag lura... Få jag mer tid över kommer jag på nya grejer som borde göras.. Men faktiskt har jag blivit bättre på att prioritera bort saker som jag själv bara ser. Och kanske att jag gör det även imorgon! 

Nu ska jag sova och passar väl på att önska GOTT NYTT ÅR till alla er där ute som faktiskt läser min blogg! Hoppas ni får ett fint avslut på 2015 och en bra början på 2016. Kanske är år 2016 ditt år som 2015 varit för mig..njut så mycket du bara kan!! 

Här är Mina mest gillade bilder på instagram 2015.. Och idag är det precis 11 månader sedan bilden längst upp till vänster togs <3 älskade unge, du har gjort vår familj komplett. Hade mer än gärna börjat om 2015 igen! 

Puss & Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar