söndag 6 december 2015

Dynacon 5 år, tack.

Klockan är tjugo över 9 och jag ligger i sängen och ska direkt efter detta inlägget sova.. Vilken helg vi haft. 

Igår lämnade vi barnen hos Arne o Agneta vid sju! Strax efter kom Robin och Erika för att hämta upp oss. Kvart i 8 möte vi upp resten av dynacongänget i Växjö utanför kontoret. Alla par fick en goodiebag med dryck och chips till resan. Och sen åkte vi mot Köpenhamn. 

Halv 12 var vi framme vid hotellet, lämnade väskorna och sen var det fri aktivitet några timmar. Vi gick på Ströget med Robin och Erika. Åt go lunch i ett partytält ;-) only in denmark (haha) något kalt men riktigt mysigt! Strax innan tre gick jag och A tillbaka mot hotellet med lite stopp för ölköp (Anton) och pannkaka med banan och nutella (jag) ;-) 
Checkade in och tog det lugnt en stund. 

Tog en liten "fördrink" med Robin och Erika sen mötte vi upp alla igen nere i lobbyn. Halv 6 gick vi till Wallmans OCH vilken show, vilken mat och vilken jäkla kväll det blev. Sjukt glatt överraskad, så duktiga. 

Vi satt längst ner, mellan stora och lilla scenen.. Mitt i smeten! Innan efterrätten fick vi varsin cape för då blev det ett vattennummer, hur kul som helst. Snygga va vi oxå ;-) 
Vid 11 var själva showen slut, våra bord blev bortplockade och pang...värsta nattklubben. Haha! 
Verkligen bästa kvällen på länge. Synd jag hade så jäklans höga skor, annars hade vi nog lämnat sist. Men oj vad kul alla hade. VILL TILLBAKA! 

Idag åt vi frukost, packade ihop, åkte 11.15 och istället för bron över som igår blev det båten från Helsingör där det bjöds på räkmacka. Jättegod och mätta i magen åkte vi hemåt. 
Tack för en helg i världsklass Dynacon! 

Hämtade hem våra efterlängtade godingar och nu sover båda barnen och snart jag. Troligen A nere i soffan oxå ;-) men han skulle minsann se kvällens beckfilm. Nåja, får väl hämta han där nere framåt natten sen då ;-) 

Godnatt och tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar