torsdag 17 december 2015

Håller tummarna..OCH tårna!

Jodå jag åkte på det, haft hög feber inatt och galen huvudverk i morse. Även lite halsont, men inte som vanligt utan bara när jag sväljer. Typ som att jag har ett skal som fastnat i halsen. Irriterande! 
Men jag har sovit i stort sett hela dagen. Anton väckte mig vid 15.30 och då hade jag varit vaken 1,5h på förmiddagen. Men sen dess har jag varit vaken och jag mår betydligt bättre så imorgon hoppas jag att jag vaknar pigg och glad. 
Har grinat flera gånger idag för jag varit så frustrerad över att min fina släkt kommer på söndag och jag blir så otroligt ledsen om jag få ställa in. Vi kommer inte träffas under jul så det känns jätteviktigt för mig. Så jag hoppas för allt i världen att jag är frisk imorgon. 
Har sett fram emot det så mycket och jag vill bara fortsätta baka. Har två nya grejer jag vill testa och köpt ingredienser till. Håller tummarna! 

Nu avslutar jag kvällen med lite musikhjälpen såklart! Ni har väl inte glömt att önska en låt och skänka lite pengar? 

Sms:a 50, 100 eller 200, följt av artist och låt till 72999

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar