tisdag 12 januari 2016

Blandade känslor om det mesta

Grannarna har tagit ner sina adventsstjärnor och stakar. Jag sörjer, vill inte ta ner mina. Få se om de åker imorgon eller om de få vara kvar till helgen! Det ända som ska bli kul är att få sätta upp killarnas nya lampor de fick i julklapp av gammelmorfar <3 
Så dom kommer nog iaf upp imorgon, men de passar bra in bland alla julstjärnor oxå ;-) 

Nog om det, få ta en tung dag imorgon ;-) nerplockande av sista julen 2015 och sista dagen för mammaledigheten på heltid.
Idag har vi iaf njutigt tillsammans med Lina och Colin! Fruktsallad och busungar <3 lämning och hämtning på dagis MED bil! Och en mycket trevligare Theo. Bra dag! Karl-Johan fick liv igen och även en snölykta fick vi till på framsidan! 

Helt perfekt kommer det mer snö ute just nu och det är nästan 3 minus. Härligt!

Ikväll fick jag även till ett efterlängtat träningspass här hemma, ännu mer träningsverk väntar imorgon. Kan meddela att jag har en väldig sådan redan nu efter gårdagens slit till och från dagis. Så jag antar att det iaf gav nått mer än dåligt humör ;-) 

Nehe, nu har mitt nagellack torkat dags att lägga sig! Fast egentligen vill jag inte vakna till just imorgon! Kan inte någon dra tillbaka tiden 1år?? 

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar