onsdag 27 januari 2016

Less och Bitter

Så vaknade jag med ögoninflammation i andra ögat idag. Sen i eftermiddags har det varit suddigt värre så imorgon kan jag inte jobba. Men hoppas att det känns bättre imorgon så jag istället kan jobba på fredag. Trots att jag just nu känner mig fruktansvärt less pga olika saker/personer så behöver man ju pengarna. Informationen just nu har varit kass och idag fick jag reda på lite olika saker som verkade konstiga.. Så för första gången på mina 8 år som postanställd fick jag kontakta seko och det känns ju väldigt tråkigt.. 

Hur som helst, idag har vi mest tagit det lugnt. Jag har Förberett Erikas tårta som ska lämnas i morgonkväll. 
När Anton kom hem och vi ätit middag gick vi upp till Agnetha och Arne på fika för Agnetha fyller år idag. 

Nu sova för jag orkar inte hålla ögonen öppna mer. Fasen vad påfrestande det är att se suddigt. Och sjukt störigt när man för övrigt mår som vanligt! 

Tjingeling från bitter! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar