måndag 25 januari 2016

Fortsättning följer.. Nästa öga!

Finns det något bättre än att krypa ner i en renbäddad säng?! Jag tror faktiskt inte det. Och nu kommer vi väl bli vana vid det oxå eftersom jag med åkt på ögoninflammation. Ringde vc och de tipsade om att byta handdukar och sängkläder VARJE dag. Mycket tvätt blir det alltså! Nåväl, jag håller bara tummarna för att jag inte får det i båda ögonen för då kommer jag inte kunna jobba på torsdag och det behövder jag. 

Men eftersom jag vaknade precis som vanligt utan ögoninflammation (trodde jag) åkte vi med Theo till dagis och sen for jag och V till lenhovda och hälsade på Moa och Lilly. 
Resten av dagen har vi tagit det lugnt och mest rengjort ögat! Skit, jag har INTE tid med detta denna veckan! 

Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar