tisdag 5 januari 2016

Livet <3

Näst sista dagen på ledigheten, på torsdag börja T på förskolan igen och allt gå tillbaka som vanligt. Förutom att jag torsdagen efter det börja jobba igen. Ja nu närmar det sig verkligen, men det är bara att förneka 8 dagar till! ;-) men vilket underbart väder vi haft idag. Så otroligt fint det är med sol och snö <3 hoppas det blir såhär några dagar till, och gärna på fredag när mamma kommer. 

På förmiddagen degade vi lite (självklart Theo i pyjamas, det är standard fram till lunch ;-) hihi) och ville fick oxå testa, tre minuter tills det bara skulle in i munnen! 
Ville hann även med en misshandel på Anton i morse. Nä han är inte 100% snäll den där lika skitungen! Naglarna växer ut på några timmar känns det som ibland. 

A har fortsatt med projekt garderob men fick ta en liten paus medan jag var iväg på en väldigt trevlig lunch! 
När jag kom hem igen var det fullt ös och vi byttes av. Några timmar senare va båda Rastlösa så vi klädde på oss och begav oss till Ica. Ville i pulkan och Theo på snowracern. Kände mig lite som en Super-MAMA (haha) och ungarna tyckte det var livet. 
Medan A fixade lite omelett till kvällsmat var vi andra ute och busade i snön en stund till. Nästan 9 minusgrader gjorde att vi kom in med röda kinder och näsor. Friskt och härligt. Älskar riktiga vintrar, man blir så glad! 

Nu ska jag gå ner och mysa i soffan framför brasan! Godkväll och... 

Tjingeling ;-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar