lördag 23 januari 2016

Smittor och förkylningar!

Natten blev förvånansvärt bra så medicin och öppet fönster gjorde nog sitt för Ville.  Ögat har varit lite rött idag men inget var så förhoppningsvis är det över nu. Har bytt alla lakan i huset för det är väl där igenom det smittar. Imorse vaknade A med ett igensatt öga och Theo har sovit hos oss mer eller mindre hela veckan. Han har lärt sig smyga in kan jag tillägga. Inte ens jag vaknar alltid! Plötsligt bara ligger han där bredvid. Dock inte speciellt stilla när han väl somnat utan då far benen och armarna överallt. 

Trots lite förkylning och ögoninflammation är alla pigga och glada. Idag började jag dagen med några tårtbottnar till nästa veckas tårtor! Sen ville A ta med Theo på bio. Så vi alla åkte in till stan efter middagen. A o T gick på snobben medan jag och V shoppade födelsedagspresenter! Om en vecka blir vår lille goding Ett År?! Tiden har gått så galet fort! Och vilken underbar liten kille med humör och egen vilja vi fått! <3 

Så jäkla nöjd med mina inköp idag oxå ;-) 
Body och byxorna på 70% och jackan för 249:-, allt tillsammans blev 330:-
På polarn och pyret hade de massa på rean, men jag fastnade för detta set och få se att det är 40% på nya kollektionen. Lycklig! 

Imorgon väntar en ny dag, en bra dag! 
Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar