fredag 22 januari 2016

Fredagkväll

Så va man tillbaka på posten på riktigt.. Var i Växjö och skulle köra landet här i braås men fick köra till lenhovda och ta norrhult istället. Tack och lov hjälpte Jessica mig så idag slutade jag vid 16.15 precis enligt schemat för första ggn! 
Så härligt att få komma hem till mina killar, hinna äta tillsammans och busa/mysa en bra stund innan läggning!

Ville har sovit väldigt oroligt inatt vilket han annars aldrig gör. Idag slog förkylningen till med buller och bång. Ögoninflammationen har även den blivit mer ettrig och med förkylningen kom kruppen. Stackars liten vaknade två timmar efter att han somnat och när jag kom in på hans rum kan han knappt andas. Fick springa ner med honom så han fick luftrörsvidgande medicin som vi som tur va hade hemma. Nu sover han igen men väldigt oroligt. Förhoppningsvis få han sova lite med medicinen och ett (väldigt lite) öppnat fönster. Men jag misstänker att natten kommer bli lång! :-( 

Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar