onsdag 13 januari 2016

Som vilken onsdag som helst!

Jag har ältat tillräckligt att jag börjar jobba imorgon i mitt huvud idag så ni ska få slippa höra mer. På ett vis ska det faktiskt bli väldigt skönt, kände bara att jag valde helt fel dagar :-P MEN det ska bli skönt att få vara lite för sig själv! Framför allt gå på toa och att få äta i lugn och ro. Ni vet det där gamla vanliga tjatet när man varit hemma mammaledig. 

Så vi går vidare. Tog faktisk ner stjärnor och adventsstakar, fick passa på medan Ville och Theo lekte i lekrummet tillsammans. Hann byta överallt! Men jag MÅSTE till blomsterlandet snarast! Känns tomt och tråkigt nu. Måste få in nått nytt och fräscht! 
På förmiddagen var Theo inne hos Gun-Britt och lekte medan jag och Ville var på babysim. Kan ha varit sista gången men jag hoppas vi ska hinna få till någon mer gång! Nicke var med och badade med Colin och lina kollade på så hon tog lite bilder. 
Påvägen hem somnade Ville i bilen och fick sitta där och sova en stund inpackade i massa filtar. Så Theo och jag hann göra pannkakor till middag. 
Resten av dagen har bestått av lek och syskonbus.. Skratt åt Villes frisyr har varit ganska många oxå! 
Efter jobbet kom pappa hit och myste med killarna medan jag lagade mat! 

Nu sover killarna, Anton styr med garderoberna och jag ska köra mitt träningspass. Hittade en ny app igår som verkar grym. Ska nog testa den ikväll.. 
MoveApp heter den..någon med erfarenhet?! 

Tjingeling



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar