måndag 18 januari 2016

Helt glömt bort

Släkt lampan och ska sova, stör mig på att jag inte stängde till dörren lite till. Önskar jag kunde stänga dörren på nått sätt utan att behöva gå upp.... 
Plötsligt kom jag på min ABSOLUTA favorit serie under ungdomen! Ååå! 
Var det någon som kollade på "Sabrina tonårshäxan"? Alltså jag kan meddela att det gick många avsnitt och en hel del säsonger. Men jag vet INGEN som kollade på det! Ingen! Ingen av mina vänner. Vill minnas att det gick på 3:an?! Men kan ha fel! 
Alltså det var så bra. Och jag minns exakt hur mamma uttalade Sabrina. Sådär på svenglish och lite bonnigt ;-) <3 hihi! Nu är det roligt men då gjorde det mig tokig! "Sabrina mamma inte Sa-Brina" 

Å jag måste leta upp detta imorgon, någonstans på nätet måste det ju finnas ;-) nostalgi är härligt! Nu kommer jag sova gott. 

Sabrina, Hilda och Zelda... Men vad hette katten? Som väl egentligen var en trollkarl som försökt ta över världen..haha! Underbart! Någon som har detta på dvd och vill sälja. Hör av er till malin.gustavsson88@outlook.com jag vill köpa ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar