söndag 3 januari 2016

Granen blev först ut..vad blir det imorgon?

På förmiddagen rök tidernas fulaste julgran ut, brukar vara sorgligt men denna for med spättsen före ;-) barnen hjälpte/skälpte mig att plocka av den sen fick jag fixa med resten själv för när kulorna va av, va oxå det roliga tydligen över ;-) 
Det bästa med att slänga ut granen så tidigt är att den inte ens hunnit börja barra. Och det underlättar ju endel ;-) 

Undertiden började A med lekrummet/gästrummet/blivande sovrum (åt oss igen om ca 2år). Haha! Vi ska ta bort befintliga minigarderober och göra en stor garderob längst med hela rummet. Vi får väl se hur lång tid det kommer ta. Försöker hålla mig borta med ungarna men vet inte vad vi ska hitta på! :-S 

Hur som helst.. Vid två skulle vi vara hos Julia och Henke. Tills jag fick För mig att kolla tiden igen.. OJ DÅ! vi skulle vara där kl ett. Då va klockan 12.40.. Panik, men vi blev bara 12 minuter sena. Trots att Anton skulle dusch, ville skulle äta lite mellis, båda barnen byta kläder och så skulle jag försöka se ut som en människa efter att precis ha duschat ;-) lite stressigt, men vi är ju familjen stress. Haha! 
Men så fick vi god mat och ett jättemysigt sällskap resten av dagen! Vi var hemma igen strax innan 6. 

Killarna sover gott och nu jag oxå strax! 
Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar