tisdag 26 januari 2016

Lyxfrukost en tisdag!

Planeringsdag på dagis = lekdate med Emma och Emilia <3 frukost med nybakta frallor och våfflor blev det tillsammans. Så himla gott och ungarna åt som hästar. 
Lek och bus! Ville utökade sina steg mellan mig och Emma och sen har han fortsatt att öva på att gå och stå resten av dagen. Nu har han äntligen kommit på att han faktiskt kan själv. Han ska bara våga släppa taget (och där har vi största skillnaden på bröderna Nilsson haha

Men klättra det kan han, på pallen och i trappen. Oj vad nöjd han blir! 
Inte alls lika glad när han ska ta sig ner igen bara.. 

Ikväll sover Theo hos farmor och farfar. Så ikväll har vi hunnit med massor, jag tog ett träningspass som Anton hängde med på i slutet när det var mage- och ryggövningar. Duschade, kollade farmen och resten av kvällen tillbringade jag vid köksön och donade med Dekorationer till Villes tårta på lördag. Nu kliar och drar det otroligt mycket i mitt öga så nu måste jag sova. Har verkligen sett ut som odjuret idag haha! 
Bilden visar ungefär hur suddig min syn är på det ögat. Hoppas det är mkt bättre imon så jag kan jobba på torsdag! 

Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar