onsdag 20 januari 2016

Gjorde en Klassiker..

Nehe, onsdag och klockan är över 9. Dags att sova! 

Haft en bra dag med fika, babysim och lite mammatid. Framför allt fick Theo mormortid när de gjorde Åseda på snowracern medan jag och V badade. Tack för hjälpen idag bästa mamma <3 

Sen har det varit lite gott och blandat vad gäller humöret. Flams, trams, gråt, frustration, irritation, skratt och mitt i allt ett tuggumi i lillebrors hår från storebror. Oj jag har tappat mitt tuggumi, hittade det. Han fick ett nytt, 10 min senare! Oj jag har tappat mitt tuggumi....VART? -"jag vet inte". Tillslut hittade vi det i Villes hår! 
Klipp klipp! Hm! Tur det inte satt fram ;-) 
Klassiker! 

Så va det med de, nu ska jag gå ut och se om jag får igång bilen! "Nya" bilen till jobbet imorgon. Likabra att testa innan kl 6 imon på morgonen! 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar